top of page

SORTIDA MATINAL PELS VOLTANTS DE CASTELLTERÇOL I CASTELLCIR

  • Foto del escritor: Centre Parroquial Sant Vicenç
    Centre Parroquial Sant Vicenç
  • hace 3 días
  • 1 Min. de lectura

Actualizado: hace 2 días


Som FM organitza una caminada matinal per visitar les masies de Castellterçol i Castellcir. És una caminada senzilla des de Castellterçol, passant pels volts de Castellcir i de les masies de La Bassola i La Quintana fins arribar al conjunt patrimonial d’Esplugues (conjunt de tres habitatges dins la bauma) i pont romànic. Allà podem fer un petit esmorzar que cadascú es porta el seu i creuar el pont per seguir la riera de Fontscalents fins la font de la Vinyota i el rentador de llana del segle XVII El Roquer (únic a Catalunya). El tram final ens acosta al poble amb vistes des del vessant Est tot passant per la Font de l’Àngel.


Dia: 25/04/2026

Lloc de trobada: Aparcament de Cal Canuto (entrada de Castellterçol, darrere restaurant l’Hostal)

Hora de sortida: 10:30 h

Distància: 8,5 kms (anada i tornada)

Desnivell: 150 m


Atenció: Dissabte 25 d’abril hi ha la sortida de Colònies del Taller. Els que vulgueu quedar a la plaça Creu Alta la sortida la farem a les 9:30 hores (quan marxin els alumnes del Taller). Quan feu la inscripció indiqueu si necessitareu places de cotxe o si en podeu oferir, i si us voleu quedar a dinar.


Preu de l'activitat: la caminada no te preu.


La caminada no té preu, però qui vulgui pot quedar-se a dinar al Restaurant L’Imperial, on hem reservat 25 places per fer un menú de 26 euros.


Data obertura inscripcions : 8/4/2026

Data tancament inscripcions: 23/4/2026



US HI ESPEREM!

 
 
 

Comentarios


  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram

Centre Parroquial Sant Vicenç
Carrer del Teatre Sant Vicenç 10
08208. La Creu Alta. Sabadell
info@teatresantvicenc.cat

Telèfon: 93 717 94 01

AVÍS LEGAL
 

bottom of page